Subject: Transpordiametile Eesti Lairiba Arenduse SA Väikese Emajõe sidekaabli sügavusest jõe põhjas
From: "Adeele Vesingi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 09:52:02 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) edastas 29.02.2024 
kirjaga nr 16-7/24-01172-004 Transpordiametile arvamuse avaldamiseks Eesti 
Lairiba Arenduse SA hoonestusloa taotluse Väikese Emajõe koormamiseks 
Tõrva-Valga-Sangaste-Puka elektrooniliste sidevõrgu liinirajatistega.

Tõite oma 19.03.2024 vastuskirjas nr 7.2-4/24/3529-2 välja, et 
Transpordiametil ei ole vastuväiteid Eesti Lairiba Arenduse SA Pikasilla 
silla kõrval Väikese Emajõe alla suundpuurimise teel paigaldatud 
fiiberoptilise sidekaabli uue hoonestusloa menetluse algatamisele, kuid 
sooviksite võimalusel teada, kui sügaval jõe põhja all kõnealune kaabel 
paikneb.

Anname teada, et Eesti Lairiba Arenduse SA esitas TTJA-le 12.04.2024 
täiendatud hoonestusloa taotluse, mille kohaselt paigaldati fiiberoptiline 
sidekaabel ca 3,8-4,9 m sügavusele Väikese Emajõe põhja. Täiendatud 
hoonestusloa taotlus on lisatud manusena.

Lugupidamisega

Adeele Vesingi
ehituse tegevusõiguse talituse peaspetsialist
+372 667 2135 | [email-masked] | www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn